Category Archives: Trivia, Creative, Jokes, Witty

Apa Ya Jawaban Anda…?

via agussyafii by agussyafii on 10/30/07

Ada seorang pasien datang ke psikolog, dia mengatakan takut ketemu ayam. “kenapa begitu?” kata psikolognya. “karena diri saya ini sebutir beras.” jawab sang pasien.

Kemudian psikolognya mengajak pasien itu didepan cermin dan mengatakan, “lihat bapak, bapak ini manusia, bukan sebutir beras. Bapak harus yakin itu.” Sang pasien mengangguk-angguk mengerti kalo dirinya itu manusia bukan sebutir beras. Setelah konselingnya selesai pasien itu pamit.

Tak terlalu lama sang pasien tergogoh menemui psikolog itu kembali sambil mengatakan, “Maaf pak saya mau nanya, saya sudah tahu kalo saya itu manusia tapi apakah ayamnya juga sudah diberi tahu kalo saya manusia bukan sebutir beras?”

Kalo anda Psikolognya, apa jawaban anda ………………………………………….

Orang Terbaik
Advertisements

Are your Family’s Products Safe?

PVC (polyvinyl chloride) products are everywhere and are dangerous to our health and environment from start to finish – in the factory, at home, and in the trash – releasing poisonous chemicals linked to cancer and birth defects. The good news is that safe, cost-effective, alternatives to PVC are readily available and responsible companies are phasing it out. [Read More]

Store Wars – Organic Food

Alternative if flash not playing: YouTube

Fast Food Nation

Story of Stuff

From its extraction through sale, use and disposal, all the stuff in our lives affects communities at home and abroad, yet most of this is hidden from view. The Story of Stuff is a 20-minute, fast-paced, fact-filled look at the underside of our production and consumption patterns. The Story of Stuff

exposes the connections between a huge number of environmental and social issues, and calls us together to create a more sustainable and just world. It’ll teach you something, it’ll make you laugh, and it just may change the way you look at all the stuff in your life forever.

Most Awesome Political Campaign Speech in History

This is a REAL politician named Toyama Koichi that ran for the Prefectual governer of Tokyo “County”. Every politician is given equal airtime in Japan to explain their platform, and the TV stations can not edit it and are therefore not responsible for its content.

Out of fourteen candidates in the election, Toyama placed eighth with 15,059 votes (0.27 percent of total votes cast). April 8, 2007.

This wins as the most awesome campaign speech in history:

Bumi Kita Kecil Sekali Yah…

Under courtesy of: ada-1.blogspot.com 

By: Dipta

 Bumi Kita Kecil Sekali yah….

Ternyata Kita tuh ngga ada apa-apanya yah di alam semesta ini,jadi ngga’ sepantasnya kita bersifat sombong….

 wah Bumi paling gede nih

Lumayan bumi masih keliatan,btw Jupiter itu emang gede banget yak

 

Klo dibandingkan sama Matahari,Bumi memang nggak ada apa-apanya nih

 Waaaaa Bumi mana nih?

No Comment klo yang ini, Matahari aja cuma satu pixel